مصاحبه آرشیو خبر ها
بهتر است یک هافبک طراح بخریم ، هرنانس به فرم خوبش باز می گردد

بهتر است یک هافبک طراح بخریم ، هرنانس به فرم خوبش باز می گردد

با توجه به مشکلاتی که یوونتوس به خاطر مصدومیت های متعدد هافبک های با تجربه اش در ابتدای فصل داشت ، بسیاری از مقالات تحلیلی و اخبار نقل و انتقالات پیرامون خرید در این پست می چرخد ، در این رابطه ماسیمو بونینی ، هافبک سابق یووه در مصاحبه ای گفت :

 

با توجه به اینکه خودتان هافبک بوده اید به نظرتان بهترین هافبک یوونتوس کیست؟

مطمئنا به نظر من مارکیزیو بهترین هافبک یووه است ، پوگبا شروع خوبی نداشت ، فکر می کنم مارکیزیو ، بازیکن مستحکمی است ، او و بوفون الگوی بقیه ی بازیکنان هستند.پوگبا استعداد بیشتری دارد ، ولی فراز و نشیب دارد ، هرچند می دانیم چقدر کیفیتش عالی است.

امسال مصدومیت های فراوانی در بین هافبک های تیم داشته ایم به نظرتان ایا به چند خرید برای پوشاندن این خلا در تیم نیاز داریم؟

به نظر من مارکیزیو در پست فعلی اش فدا می شود ، با اینکه بسیار ، بسیار خوب بازی می کند ، اما او بازیکنی است که باید در حمله شرکت کند و به خوبی هم می داند که بدون توپ چگونه بازی کند ، او بازیکن کاملی است ، به نظرم در ان پست باید یووه خریدی داشته باشد ، چون وقتی مارکیزیو به هر دلیلی در زمین نباشد کاملا غیبتش احساس می شود.فکر می کنم باید یک هافبک طراح (رجیستا) پیدا کنیم و مارکیزیو را به پست اصلیش برگردانیم جایی که او  چه با توپ و چه بدون توپ عالی کار می کند.

ایا هرنانس می تواند به فرم خوبش برگردد؟

اینطور فکر می کنم . هرنانس از اینتر آمده بود جاییکه مصدوم میشد ، اینجا هم مصدوم شده است ، وقتی می خواهید چیزی را ثابت کنید ، سعی می کنید در بازی شق القمر کنید! ان وقت کار برایتان سخت می شود ، چون مطمئنا دچار مشکل می شوید.باید ارام و ساکت باشد و سعی کند از لحاظ فیزیکی به شرایط خوبی برسد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: